sunnuntai 5. kesäkuuta 2011

Alkutaival III

Kesäkuun ekana viikonloppuna alkoi mökin sisätilojen tyhjennys. Tavaraa kannettiin makasiiniin tuvasta ja kamarista, jotta eukko pääsee duunaan:). Oma jobinsa sekin, mutta onneksi on säilytystilaa pihapiirissä.






Pikkasen "pölynen" kuva, mutta alla tilanne savun hälvettyä;)






Ovet vähän fiksataan ja uutta maalia pintaan.


Keittiön nurkassa on vanha kaappi, joka on tehnyt astiakaapin virkaa. Meinasin purkaa sen pois, mutta lauantaiset vieraat sai ylipuhuttua ja nyt vaan uutta maalia pintaan ja paprut hyllyille, niin saa luvan toimia meilläkin astiakaappina.

Ai niin ja helatorstaina ulkovessa sai myös maalipintaa. Maaleina käytettiin muutaman maalipurkin jämät ja lopputulos on alhaalla.


 Alkutilanne


Siivouksen jälkeen

Maalauksen jälkeen:) ihan bueno lopputulos vaikka itse sanonkin.

1 kommentti: